استاندار اردبیل گفت: صنعت گردشگری سرعین را متحول کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش دیروز در مراسم افتتاح جشنواره زمستانی گردشگری سرعین، اظهار داشت: هرچند کشور ما نتوانسته است تاکنون از صنعت گردشگری به درآمد پایداری دست پیدا کند، اما ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی همچون سرعین دارد که می‌تواند با بهره‌گیری از آن کشورمان را به اندازه منابع درآمدی نفت از محل صنعت گردشگری و توریسم تامین کرده و توانمند سازد.

وی گفت: سرعین برخلاف دیدگاه‌های خاصی که وجود دارد فراتر از دید محلی و استانی باید مدیریت شود؛ به همین دلیل سعی کردیم تا از هیئت دولت بخواهیم که سرعین را به منطقه آزاد گردشگری تبدیل کند تا توانمندی‌های آن بیشتر و بهتر نمود و جلوه‌گری یابد.

خدابخش با دعوت از هموطنان کشورمان برای بهره‌مندی از مواهب و زیبایی‌های خدادادی در شهر سرعین نظیر آبهای گرم، پیست اسکی بی‌نظیر و طبیعت بکر، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌هایی که در این راستا انجام می‌شود باید تقویت شده و بانک‌های عامل خود به سرمایه‌گذاران کمک کنند تا بسیاری از قابلیت‌های سرعین به مرحله ظهور برسد و این شهر سالانه میزبان 10 میلیون گردشگر باشد.

استاندار اردبیل برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت در سرعین را بر محوریت جذب گردشگران داخلی و خارجی مهم اعلام کرد و عنوان داشت: نباید سرعین را سنتی مدیریت کرد بلکه این شهر به یک مدیریت مدرن و جدید نیاز دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد در این شهر نظیر آنچه که امروز شاهد آن هستیم می‌تواند سرعین و هموطنان ساکن در این منطقه را به منبع عظیم درآمد، اشتغال و رونق اقتصادی سوق دهد/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، زمستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.