دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: نزدیک 50 سال است که مکان سالن کشتی در ارومیه تغییر نکرده است.

اقبال حسن زاده در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه با اعلام مطلب فوق افزود: این سالن بسیار قدیمی شده و به دلیل نبود اعتبارات کافی نیز شرایط برای بازسازی و نوسازی آن ها مقدور نیست.

وی در ادامه افزود: از اساسی ترین مشکلات کشتی، عدم تامین اعتبار لازم جهت برگزاری و اعزام به مسابقات است که همیشه یکی از دغدغه های هیئت کشتی استان بوده است.

حسن زاده تصریح کرد: این هیئت با مشکلات زیادی مواجه است که از مهم ترین آن ها می توان به نبود اعتبارات، درست نبودن استعدادیابی های پایه، تعمیر و تجهیز سالن های کشتی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان بالغ بر 5 هزار نفر در رشته کشتی فعالیت دارند افزود: فراهم کردن امکانات برای این تعداد، با وجود اعتبارات کم تقریبا غیر ممکن است و باید فکر راه حلی مناسب برای حل این مشکل بود.

دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات فراوان، وضعیت کلی کشتی استان در حد متوسط است و در تیم ملی در رده های سنی مختلف سه نماینده از آذربایجان غربی حضور دارند که در لیست اسامی تیم ملی نام های امیر حسین اخوان از وزن 30 کیلوگرم در رده نونهالان، حبیب سلطان پور از وزن 100 کیلوگرم در رده نوجوانان و اویان نظریانی از وزن 120 کیلوگرم در رده سنی جوانان، به عنوان نمایندگان کشتی استان به چشم می خورد./ش

برچسب ها: ارومیه ، کشتی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.