مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: برای کاهش هزینه‌های غیر‌متعارف اتوبوس‌رانی‌های شرق کشور، تدابیر لازم را درنظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهدی خجسته در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل سازمان اتوبوسرانی شرق کشور با اشاره به هدف این نشست اظهار کرد: این نشست که به میزبانی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد برگزار شد، با هدف هم‌اندیشی در راستای به‌کارگیری راهکار مناسب برای حل مشکلات ناشی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این نشست با توجه به کاهش هزینه‌ها برای خرید قطعات و لوازم موردنیاز اتوبوس‌ها و آمادگی ناوگان اتوبوس‌رانی، با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم و همچنین با توجه به اعمال مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، تلاش کرده‌ایم در بررسی چالش‌ها، تهدیدها و فرصت‌های فرا‌روی سازمان اتوبوس‌رانی با نشست هم‌اندیشی مدیران عامل سازمان اتوبوس‌رانی‌های شرق کشور به میزبانی سازمان اتوبوس‌رانی، راه‌حل‌هایی برای کاهش هزینه‌ها درنظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد بیان کرد: تلاش می‌شود برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از افزایش تردد بین‌شهری برای شهروندان، خریدهای لازم سازمان‌های اتوبوس‌رانی شرق کشور تا پایان سال صورت گیرد.

وی ادامه داد: از جمله راهکارهای کاهش هزینه‌ها و خریدها می‌توان به تهیه کالاهای اساسی و موردنیاز برای اتوبوس‌ها، مشتقات نفتی که اثر جدی برای خدمات‌دهی اتوبوس‌ها دارد و سایر لوازم موردنیاز اشاره کرد.

یوسف زاده

برچسب ها: کاهش ، اتوبوس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.