رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان ایوان از آغاز نامنویسی برای شرکت در پانزدهمین رقابت های ملی مهارت انتخابی چهل و سومین دوره جهانی مهارت (برزیل 2015) خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ قباد خسروی با بیان اینکه این دوره از مسابقه های ملی مهارت در 30 رشته آموزشی برگزار می شود  گفت: مرحله شهرستانی این دوره از رقابت های ملی مهارت در دو مرحله در تاریخ های 25 بهمن و 23 اسفند، مرحله استانی اردیبهشت 93 و مرحله کشوری شهریور 93 برگزار می شود.
رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان ایوان ادامه داد: این مسابقه ها ابتدا به صورت آزمون نوشتاری در سراسر کشور برگزار می شود و سپس در هر استان از میان پذیرفته شدگان این مرحله با برگزاری آزمون عملی افراد برتر معرفی و به مرحله استانی راه خواهند یافت.
خسروی گفت: ساخت تولید تیمی (سه نفره)، مکاترونیک تیمی (دونفره)، رباتیک (تیمی دو نفره)، طراحی فضای سبز(تیمی دو نفره)، طراحی و مهندسی مکانیک، فرز CNC، تراش CNC، فناوری اطلاعات، راه کارهای نرم افزاری برای تجارت، خیاطی( فناوری مد)، طراحی وب، فناوری اتومبیل، مدیریت سامانه های تحت شبکه، قنادی (شیرینی پزی)، آشپزی و کابینت سازی چوبی و ... از رشته های تعیین شده این مسابقه هاست.
رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان ایوان هدف از برگزاری این مسابقه ها را شناسایی افراد نخبه و زمینه معرفی آنان به صنایع و بنگاه های اقتصادی، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت، فراهم شدن زمینه اشتغال مولد و پایدار آنان عنوان کرد./ش
 
 
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.