رضا صادقی در اجرای زمستانی خود گفت: نخستین بار در زندگیم در کلاس دوم ابتدایی عاشق شدم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ رضا صادقی جمعه شب در سالن امام علی‌(ع) رودهن با اجرای قطعه‌هایی همچون بخند، حواسم بهت بود، کفش آهنی و با حضور نوازندگانی حرفه‌ای مانند میلاد عالمی و علی شهبازی و با رهبری ارکسر پویا نیک‌پور با طرفداران خود ملاقات کرد.  
 
رضا صادقی در این اجرا گفت: هر هنرمندی که امکان حاضر شدن روی صحنه‌ای را پیدا می‌کند به خاطر شهدایی است که رفتند و جان خود را فدا کردند و بر خود واجب می‌بینم که در این لحظه از ناصر عبداللهی یاد کنم.  
 
وی اظهار داشت: برای شفای تمامی بیماران دعا کنید و امروز حدود 20 سال است که عصای دست چپم همراه من است و تصمیم گرفتم به زودی این عصا را به یکی از دوستان تقدیم کنم و مبلغ آنرا برای بیماران مبتلا به سرطان پس‌انداز کنم.  
 
صادقی افزود: همیشه به این نکته واقف هستیم که هر جمع ایرانی با حضور پدر و مادرها زیبا‌تر است و افتخار می‌کنم به حضور تمامی پدر و مادرها و مشکی پوشان و مشکی دوستانی که در اجرای زمستانی من حضور دارند.  
 
این خواننده مشکی پوش کشورمان در بخشی دیگر از اجرای خود گفت: حس می‌کنم بهترین اتفاق زندگی هر فرد عاشقانه‌هاست و خدا هم اول عاشق ما شد و سپس ما را خلق کرد و من هم نخستین بار کلاس دوم ابتدایی عاشق معلمم شدم این خواننده کشورمان در پایان این برنامه با اجرای قطعه دوست دارم خدا برای تمامی طرفداران خود تا لحظه تحویل سال آرزوی سلامتی کرد.  
 
گفتنی است، رضا صادقی در یازدهمین شب از بهمن ما ه در دو نوبت و با مدیریت اجرایی نیما بی‌طرف در سالن امام علی رودهن برای هوادارنش خواند.  
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار