ترکیب منحصربفردی از چای سفید و سبز با درصد اختلاط آزموده شده علمی در شرکت طب شفای سبحان ارومیه تولید شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اصغر خاتمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: چای سفید و سبز با نام تجاری "سین لس" پس از تحقیقات علمی دقیق در این شرکت تولید شد به طوری که نسبت ترکیب این دو نوع چای را می توان در دنیا منحصر به فرد دانست.

وی اضافه کرد: آزمایشات علمی معتبر موید افزایش سطح آنتی اکسیدان در سرم خون پس از مصرف چای سفید سینلس است . 24 ترکیب منحصر بفرد دیگر نیز در حال طی مراحل آزمایشات لازم است تاپس از تایید به مرحله تولید برسد .وی اظهار کرد:چای سفید از جوانه های شکوفا نشده درختچه چای درفصل بهار به دست می آید و بهمین دلیل گرانقیمت ترین چای جهان است . چای سفید بیشترین آنتی اکسیدان ها و کمترین میزان کافئین را در بین چای ها دارا می باشد و مزه شیرین تری دارد . اضافه شدن چای سبز به آن ترکیب ارزشمندی را به دست می دهد که مزایای هردو چای را داشته و طعم تلخ چای سبز را ندارد .

مدیر عامل شرکت طب شفای سبحان ارومیه ادامه داد: هم افزایی قابل توجهی در اثرات آنتی اکسیدانی وپیشگیری کننده چای در این ترکیب وجود دارد و معین نمودن کارآمدترین فرمولاسیون اختلاط این دو چای در نتیجه آزمون های علمی انجام شده بوده است .

خاتمی گفت:درحال حاضر با اخذ 4 پروانه بهداشتی 4 نوع محصول چای شامل چای سبز خالص، مخلوط چای سبز وبهارنارنج، مخلوط چای سبز با پودر لیموی طبیعی وترکیب چای سبزو سفید در این شرکت تولید می شود و اصلی ترین مزیت این محصولات استفاده ازطعم دهنده های کاملا طبیعی و عدم استفاده از هرگونه اسانس می باشد .

وی با اعلام اینکه سالانه 100 تن از این محصولات در این شرکت به تولید می رسد، افزود:محصولات این شرکت در حال حاضر به کلیه استانهای کشور صادر می شود و نمونه های آن به کشور های آسیای میانه، روسیه، کویت وامارات ارسال شده که در صورت بازاریابی مناسب آماده ارسال محموله های مختلف به این کشورها هستیم.

خاتمی خاطرنشان کرد: شرکت طب شفای سبحان با سرمایه گذاری بالغ بر 15 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 2000متر مربع تاسیس شده است وبا فعالیت آن برای 20 نفر به طور مستقیم وبیش از 200 نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی شده است ./ش ک

برچسب ها: چای ، سفید ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
میلاد گل رخ
۰۲:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خرید عمده محصولات