عضو مجمع نمایندگان هرمزگان از سفر معاون اول رئیس جمهور به سواحل مکران خبر داد.

سید عبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از سفر معاون اول رئیس جمهور به سواحل مکران در استان هرمزگان خبر داد.  
 
وی افزود: آقای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه وزرای راه و شهرسازی، نیرو و دفاع و همچنین فرماندهی نیروی دریایی به همراه مسئولین ذیربط فردا یکشنبه ۱۳ بهمن ماه به سواحل مکران سفر خواهند کرد. 
 
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: معاون اول رئیس جمهور به منظور طرح توسعه سواحل مکران به این منطقه سفر می‌کند که کارگروه مربوطه نیز در چابهار برگزار خواهد شد.  
 
وی افزود: جلسه پیشین طرح توسعه در جاسک بود که این سری در چابهار برگزار خواهد شد.  
 
هاشمی نخل ابراهیمی خاطرنشان کرد: سواحل شرق کشور ۷۵۰ کیلومتر است که شامل سواحل هرمزگان و بخشی از سیستان و بلوچستان نیز می‌شود بنابراین ما امیدواریم با طرح توسعه به سواحل مکران رسیدگی شود.  
 
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات تاکید کرد درصدد هستیم بزودی سواحل مکران به عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود.  
 
اضافه می‌شود، پیش از این ناصر کاشانی نماینده زاهدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از سفر اسحاق جهانگیری به استان سیستان و بلوچستان خبر داده بود. بنابراین معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان به بخش سواحل مکران که با سواحل چابهار هم مرز است نیز سفر خواهد کرد.  
 
انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، مجمع ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار