دستاوردهای انقلاب به دوره ای خاص تعلق ندارد و باید به گونه ای به آن پرداخت که در همه زمانها تاثیر آن در جامعه برای همگان شناخته شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت : مسئولان باید در دهه مبارک فجر به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداخته و پیشرفت‌های ایران اسلامی را از بعد از آن زمان به نسل جوان معرفی کنند.

آیت‎الله عباسعلی سلیمانی افزود: تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از انقلاب کاری فراتر از اسباب و ادوات طبیعت و مبتنی بر قدرت غیب بود.

وی اذعان داشت: انفجار نور از دیگر تعابیر امام خمینی(ره) در وصف انقلاب بود. نوری که به دل تاریکی روشنایی بخشید و تمام معادلات جهانی را به هم ریخت.

خطیب نماز جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پیشرفت خود را مدیون خون شهیدان، جانبازان، اراده ملت ایران، شعور دانشمندان و مسله رهبری است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به تمام کشورهای آزادی خواه جهان صادر شده و آنها از ایران اسلامی الگو می‌گیرند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد : حکومت شاهی مبتنی بر قوانین امریکایی هرگز نمیتوانست در مقابل انقلاب به پشتیبانی امام و اسلام پایداربماند .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر در سطح سیستان و بلوچستان اضافه کرد: حضور نسل جوان در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر باید محسوس باشد./ش ک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.