در نشست مهندس مختاری مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران و دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 احداث و بازپیرایی فضای سبز حاشیه بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه 15 در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی در این نشست با اشاره به تایید مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت : مدیریت جهادی نشات گرفته از دین و فرهنگ است و در واقع این دین ماست که ما را معطوف به هدف می کند .    
 
شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اهمیت بزرگراه امام رضا (ع) به عنوان شریان ارتباطی کشور و ورودی شرق تهران به عنوان مرتبط کننده چندین استان یادآور شد : امیدواریم با مدیریت دلسوزانه و با اخلاص مهندس مختاری مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران و مهندس پارسا معاون امور شهری و فضای سبز منطقه شاهد ارتقاء وضعیت فضای سبز این بزرگراه باشیم .
 
دکتر انجمنی همچنین افزود : سعی ما بر این است که وضعیت فضای سبز منطقه و بحث نگهداشت شهررا به حد مناطق شمالی رسانده و فاصله مناطق شمال و جنوب تهران را کاهش دهیم .
 
بنابراین گزارش  ، مهندس مختاری نیز ضمن بیان اهمیت بزرگراه امام رضا (ع) گفت : ضروری است که با انجام کار ماندگار ، این بزرگراه را در خور شان و نام امام هشتم (ع) بازپیرایی و زیبا نماییم .
 
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ورودی های شهر افزود : توسعه فضای سبز و دیگر اقدامات لازم در ورودی های شهر می تواند در جهت کاهش آلودگی هوا و از بین بردن آلاینده ها موثر باشد .
 
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز همچنین اظهار امیدواری نمود با همکاری شهرداری منطقه بتوانیم با کاشت گونه های گیاهی متناسب با وضعیت ترافیکی محدوده که علاوه بر افزودن زیبایی بصری به بزرگراه از نظر محیطی نیز موثر باشد انجام دهیم تا وضعیت این محدوده را به وضعیت مطلوبتری ارتقاء دهیم .


انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهردار ، حاشیه ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار