هیئت اعزامی ائتلاف موسوم به مخالفان سوری در ژنو دو ، مادر پزشک انگلیسی را که در سوریه خودکشی کرد به دروغ گویی و گفتن صحبتهایی مجبور کرده است که واقعیت ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، اعضای ائتلاف همچنین مادر این پزشک انگلیسی را که هندی تبار است به صورت غیر قانونی وارد سالن مقر سازمان ملل متحد در ژنو کردند.

اعضای این ائتلاف همین کار را با پسر این زن انگلیسی انجام دادند و او را که پزشک بود به سوریه برده بودند.

خبرنگار اعزامی شبکه سوریه با مادر پزشک انگلیسی که در سوریه خودکشی کرده است مصاحبه کرد.

در این مصاحبه مشخص شده است چه کسی به این مادر پزشک انگلیسی اجازه صحبت می دهد و صحبتهایی را که باید مطرح کند مشخص کرده است.

خبرنگار شبکه سوریه از او پرسید آیا به پسرت نگفتی به سوریه نرود زیرا کشور وی نبود و چه بسا او می باید به کشور اصلی خود می رفت نه به کشورهای دیگر؟ آیا تلاش نکردی این کار را بکنی؟

یکی از مخالفان که در کنار این زن ایستاده بود درگوشی با وی صحبت کرد که باعث شد گفتمان این زن تغییر کند و او حرفهای منافقانه زد و و فحاشی کرد و دروغ گفت.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اظهارات این زن را تکذیب و تأکید کرد نماینده سفارت جمهوری چک در دمشق به عنوان مسئول بخش حافظ منافع انگلیس در سوریه ، گزارش سه پزشک را درباره مرگ پزشک انگلیسی دریافت کرده است.

در این گزارش آمده است مرگ پزشک انگلیسی در سوریه ناشی از به دار آویخته شدن است و او خودش را به قصد خودکشی به دار آویخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار