طی سه روز آینده زبانه پرفشار و هوای سرد از عرض‌های شمالی به کشور نفوذ می‌کند که پیامد آن کاهش دما در غالب مناطق کشور است که افت دما در نیمه شمالی کشور محسوس‌تر بوده و با عبور متناوب امواج تراز میانی جو همراه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور؛ طی سه روز آینده زبانه پرفشار و هوای سرد از عرض های شمالی به کشور نفوذ می کند که پیامد آن کاهش دما در غالب مناطق کشور است که افت دما در نیمه شمالی کشور محسوس تر بوده و با عبور متناوب امواج تراز میانی جو همراه است.

بر اساس این گزارش، امروز"جمعه 11 بهمن ماه 92" در شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود که این وضعیت فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه های جنوبی البرز، برخی مناطق مرکزی، شرق و جنوب شرق کشور نیز رخ می دهد.


لازم به ذکر است، روز یکشنبه نیز بارش ها به صورت پراکنده تر در سواحل دریای خزر، برخی مناطق دامنه های جنوبی البرز و نوار شرقی ادامه خواهد داشت و طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت و دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و شهر تهران، وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 7درجه و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار