پلیس توانست با یک اقدام ضربتی حدود 50 دستفروش قمه به دست را که اقدام به درگیری و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، متواری و 3 عامل اصلی این نزاع را نیز دستگیر کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، هوا تازه تاریک شده بود که تعداد زیادی از مردم که در حال تردد در محدوده سبزه میدان بازار تهران بودند، شروع به فرار کردند.
 
این مردم در حال دویدن و فرار از سایرین نیز می‌خواستند بازار را ترک کرده و جان خود را از وجود افراد شرور و اوباش نجات دهند.
 
در همین میان واحد‌های پی در پی پلیس آژیر کشان از راه رسیدن و مردم نیز با حضور آنان دلگرمی گرفته و به سمت سبزه میدان بازگشتند.
 
در آنجا حدود 50 اوباش  با قمه و شمشیر به جان یکدیگر افتاده بودند و درگیری آنقدر شدت داشت که حتی این افراد اوباش به مردم عادی نیز رحم نمی‌کردند.
 
در این میان ماموران انتظامی با شلیک تیر هوایی به درگیری پایان داده و در عملیات ضربتی سه تن از عاملان اصلی را دستگیر و به کلانتری بازگشتند.
 
مردم نیز پس از این اقدام پلیس به فعالیت روزانه خود ادامه داده و از ماموران وظیفه شناس و دلسوز تشکر کردند.
 
رئیس کلانتری 113 بازار سرهنگ حسین تمیزی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: این درگیری میان دو گروه دستفروش و به دلیل خصومت شخصی دو سرکرده دستفروشان اتفاق افتاد و حدود 40، 50 نفر در این درگیری شرکت داشتند.
 
گفتنی است در این میان یکی از هموطنان به طور سطحی آسیب دید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار