نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در این استان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری با سازمان ملل متحد وجود داشته به خصوص در زمینه فقرزایی و همکاری با محیط زیست که مورد توجه است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ 

گری لوییس مسئول هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در سفر به استان قزوین از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل کمیته امداد امام خمینی دیدار کرد.

در این دیدار که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، آیت‌الله هادی باریک‌بین نهاد کمیته امداد امام خمینی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: بعد از تأسیس این نهاد مهم در کشور ما به خوبی این نهاد محرومان و فقرا را مورد پوشش خود قرار داده که جای قدردانی است.

وی رسیدگی به محرومان و فقرا را در دین مبین اسلام با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: خدای تبارک و تعالی به پیامبر خود رسول گرامی اسلام (ص) سفارش زیادی در رابطه با توجه به قشر محرومان و فقرا کرده که مورد توجه ائمه بزرگوار اسلام نیز قرار گرفته است.

باریک‌بین بیان کرد: در این استان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با سازمان ملل وجود داشته به خصوص در زمینه فقرزدایی و همکاری با محیط زیست که مورد توجه قرار دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آنچه برای توسعه محیط زیست و فقرزدایی در این استان سرمایه‌گذاری شود به نحو بهتری جواب داده می‌شود. ما خوشحال هستیم که سازمان ملل متحد افرادی هستند که به فکر محرومان و حقوق مردم سراسر جهان بوده و این حقوق مردم را حفظ می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.