یک مقام آمریکایی که نام وی فاش نشد، مدعی شد که واشنگتن در حال مذاکره با ایران، برای تعیین زمان و مکان دور بعدی مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ یک مقام آمریکایی که نام وی فاش نشد در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری بلومبرگ مدعی شد، واشنگتن همچنان در حال مذاکره با ایران برای مشخص کردن زمان و مکان دور بعدی مذاکرات هسته‌ای با گروه  1+5 است.

این مقام آمریکایی افزود:هم نیویورک و هم ژنو محل‌هایی هستند که این احتمال وجود دارد که دور بعدی مذاکرات ایران با غرب در آنها صورت بپذیرد.

این در حالی است که پیش از این،"سید عباس عراقچی" در مصاحبه با خبرگزاری "کیودو" ژاپن گفته بود:دور جدید مذاکرات بر سر پرونده هسته ای ایران ترجیحا در شهر ژنو در مدت زمانی اواسط ماه فوریه تا اواخر این ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از موضوع‌های اصلی رایزنی‌ها در مذاکرات چندجانبه آینده بین ایران و گروه 1+5 موضوع نیروگاه آب سنگین اراک که در حال ساخت است، گفت: مذاکرات دشواری‌هایی در خود دارد اما قرار است ایران پیشنهاد گام جدید را که با هدف حل فراگیر موضوع پرونده هسته ای این کشور است ارائه داده و طرف‌های دیگر هم در ارائه پیشنهادهای خود اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار