"هادی منبتی" مدیر موسسه تصویر شهر از حوادث پیش‌بینی نشده طرح سینما سلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت.

"هادی منبتی" مدیر موسسه تصویر شهر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص اجرایی شدن طرح سینما سلام در روز دهم بهمن‌ماه گفت: تاکنون به صورت سرزده از سینماهای راگا،‌‌ آزادی ، رازی و تماشا دیدن کردم که شدت استقبال جمعیت بسیار بالا بوده است به طوری که برای کنترل جمعیت از نیروی انتظامی نیز کمک گرفتیم.   
 
وی ادامه داد: مردم از 7 صبح منتظر زمان آغاز اکران فیلم در مقابل پردیس‌های سینمایی بودند و متأسفانه شدت این ازدحام به حدی بود که درها و شیشه‌های سینما نیز شکسته شد و امکان جابه‌جایی و یا تخلیه سالن‌ها از سوی کارکنان سینما میسر نبود.
 
منبتی عنوان کرد: متأسفانه ارشاد این طرح را بدون در نظر گرفتن عواقب و پیش‌بینی‌های لازم اجرایی کرد اما با این وجود ما تلاش خود را برای آماده سازی و خدمت‌رسانی انجام دادیم.
 
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب سالن‌های سینما افزود: ما سالن‌های سینمایی را که برای جشنواره فیلم فجر آماده شده بود در اختیار مردم قرار دادیم و باید برای نمایش فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر به دلیل وقوع این اتفاقات و نظافت مجدد این سالن‌ها را پاکسازی کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استقبال ادامه داشته باشد ما این طرح را تا پاسی از شب ادامه خواهیم داد اما قبل از اجرایی شدن این طرح مسئولان باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دادند تا این اتفاقات رخ ندهد و متأسفانه تنها ما شاهد تشنج وشکسته‌ شدن درها و سالن‌های سینما و حتی آسیب دیدن مردم هستیم و چه کسی پاسخگوی این اتفاقات خواهد بود.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.