ارتش عراق ده ها تروریست را به هلاکت رساندند و تروریست سعودی معروف به ابوعایشه را دستگیر کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش عراق 35 تروریست رابه هلاکت رساندند و43 تن دیگر از آنها و ازجمله تروریست معروف سعودی به نام ابوعایشه امیر نظامی گروهک موسوم به دولت اسلامی عراق و شام و همچنین ابراهیم خلیل الجبوری وزیر خودخوانده امور داخلی را دستگیر کردند.آنها مسئول اجرای 190 عملیات تروریستی در عراق هستند.

وزارت کشور عراق هرگونه مذاکره با تروریستهای محاصره شده در الانبار را رد کرده است.

نادیا العبیدی خبرنگار این شبکه در بغداد گفت:وزارت کشور عراق آخرین عکس از تروریست معروف به ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را منتشر کرده است.

عملیات هوائی ارتش عراق و عملیات فرماندهی الانبار فرصتی طلائی را برای نابودی این تروریست‌ها در مناطق بوفراج و الملعب و ابوعبید و ابوغریب و هیت و بغداد و هبانیه و الطاش فراهم کرد. 

خبرنگار این شبکه گفت : در درگیری نیروهای مرزبانی عراق با افرادی که قصد داشتند از خاک سوریه به عراق نفوذ کنند11 تن به هلاکت رسیدند و عده ای دیگر از آنها نیز مجبور به فرار شدند.

کمال الساعدی مشاور نخست وزیر عراق به خبرنگار این شبکه گفت: نیروهای داعش و تروریستها در عراق مسئله کل منطقه به شمار می آیند و این مسئله جدید نیست.البته آنها در معرض فروپاشی هستند و در سوریه و عراق و مصر و لبنان در معرض ضربات سختی را متحمل شده اند.

نیروی هوائی ارتش عراق نیز اعلام کرده است که 75 پایگاه و محل اختفای تروریستها را در جنگ الانبار منهدم کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار