امیر سلیمانی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 3 هزار و 597 پیام شهروندی در دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ارسال شده است.
از کل پیامهای ارسال شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 18، شهرداری ناحیه یک با 962 پیام و اتوبوسرانی با یک پیام به ترتیب بیشترین و کمترین آمار را به خود اختصاص دادهاند.
وی ادامه داد: با توجه به پیامهای ارسالی شهروندان، شهرداری ناحیه دو، 803 پیام، ناحیه سه با 780 پیام، ناحیه چهار با 574 پیام، ناحیه پنج با 322 پیام، ناحیه هفت با 48 پیام، ناحیه شش با 31 پیام، حوزههای معاونت شهری با 35 پیام، فنی و عمران با 30 پیام، حمل و نقل ترافیک با 7 پیام، اجتماعی و فرهنگی با 4 پیام به ترتیب جایگاههای دوم تا یازدهم را بدست آوردهاند.
سلیمانی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 18 در دی ماه سال 92 گفت: بر اساس آمار در دی ماه سال جاری 830 پیام و رضایتمندی 16/99 درصد شهروندان، 777 پیام تکراری و اطلاع رسانی و 445 پیام قطع ارتباط با شهروندان در سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ثبت شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری ناحیه 4 با 29/13 درصد کمترین میزان عدم رضایتمندی، نواحی 5 و 7 به ترتیب با 11 و 51 ساعت بهترین عملکرد را در سرعت انجام کار به خود اختصاص دادهاند.
انتهایپیام/