غلامحسن بهارلوئی معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: این طرح ها در بخشهای خطوط انتقال و توسعه و تجهیز شبکه های برق رسانی طی 10 ماه گذشته تاکنون در شهرکهای صنعتی فارس اجرا شده و یا در دست اجرا است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ 


وی افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرکهای صنعتی صرف خواهد شد.

بهارلوئی از مهمترین اهداف اجرای این طرح ها را برق رسانی به برخی شهرکهای صنعتی جدید، تقویت و توسعه شبکه های داخلی برق و افزایش ضریب اطمینان پایداری برق در شبکه اعلام کرد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس ادامه داد: این طرح ها در شهرکهای صنعتی گراش، لار، ملوسجان ، شیراز، آباده طشک ، نی ریز، خرامه و خرمبید در حال اجرا است.

بهارلوئی، اجرای شبکه های 20 کیلو وات در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و شهرکهای صنعتی خرمبید، خرامه، سنگ نی ریز و ملوسجان را از مهمترین این طرح ها برشمرد.

وی بیان کرد: بر این اساس، تاکنون سه طرح در شهرکهای صنعتی گراش، لار و سنگ نی ریز در زمینه تقویت و تجهیز شبکه های برق به بهره برداری رسیده اند.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح برق رسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آباده طشک هم گفت: این طرح تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد/ش ک.

انتهای پیام/



برچسب ها: شهرکها ، صنعتی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.