معاون فنی اداره محیط زیست استان تهران گفت: ساخت و ساز های غیر متعارفی در مناطق گردشگری شهرستان دماوند به دلیل نبود نظارت و مدیریت درست در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی انجام شده است.

گل علیزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستان دماوند با بهره مندی از منابع طبیعی مانند چشمه اعلا و سایر خواستگاه های طبیعی و همچنین مکانهای تاریخی در تاریخ مصور ایران زمین از پشتوانه قوی بر خوردار است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :شهرستان دماوند قطب صنعت وگردشگری است ولی هنوز ساختار این منطقه تعریف نشده است با توجه به درامد زایی صنعت گردشگری در دنیا این مقوله در دماوند برای مسئولان شهر منبع درامد خوبی است .

معاون فنی اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به تاثیرات منفی ساخت و ساز های غیر متعارف در مناطق گردشگری دماوند اضافه کرد:ساخت و سازهای صورت گرفته در مناطق گردشگری دماوند با پیامد های تخریبی به ساختار توریستی این منطقه آسیب زده است.

علیزاده در خاتمه اظهارداشت : الکوهای خوب و مناسبی برای شهر های استان با جاذبه بالای گردشگری به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و تقویت اقتصادی ودست یابی به درامد پایدار در این شهرها باید تعریف شود./ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.