رئیس دانشگاه پیام نور پردیس گفت :تائید وزارت راه و شهر سازي کلید واگذاری زمینی جهت ساخت مکانی مناسب برای دانشگاه پیام نور پردیس است.

مجید ضماهنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت دانشگاه پیام نور پردیس گفت: رایزنی ها و تلاش های زیادی از سال 89 تا کنون برای دریافت زمینی جهت ساخت مکانی مناسب برای دانشگاه صورت داده ایم ولی به دلیل گرانی زمین در این منطقه موفق به خریداری زمینی مناسب برای احداث فضای فیزیکی دانشگاه نشده ایم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : شرکت عمران پردیس قول واگذاری زمینی به مساحت یک و نیم هکتار به دانشگاه پیام نور داده است و این اتفاق مهم پس از سال ها هنوز عملی نشده است.

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس با اشاره به مشکلات حمل و نقل در این منطقه برای دانشجویان اضافه کرد: روزانه بالغ بر هزار دانشجو در فصل امتحانات به دانشگاه پیام نور مراجعه می کنند و این ظرفیت بالای دانشجو اهمیت این نهاد آموزشی را در شهرستان نشان می دهد.

ضماهنی در خاتمه اظهارداشت : سیستم حمل و نقل شهرستان بخاطر ظرفیت محدود ناوگان حمل و نقل به خصوص در ایام امتحانات مشکلات زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده است ./ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.