مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از شبیه سازی لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی در روز 12 بهمن خبر داد.

ˈیعقوب ایمانیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57 اسلام عزیز بار دیگر زنده شد.

وی گفت: جای بسی خوشحالی است که با وقوع بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان، این راه روشن با رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری ادامه دارد.

ایمانی افزود: در این راه ایران اسلامی اسوه و الگوی حسنه ای برای سایر کشورها است و به همین دلیل، امروز حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش های انقلاب بیش از پیش اهمیت دارد.

وی با اشاره به ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب در آموزش و پرورش، از شبیه سازی لحظه ورود امام خمینی(ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی حدفاصل میدان ˈمعلمˈ تا میدان ˈراه آهنˈ در دوازدهمین روز از بهمن ماه اجرایی می شود و با استقرار گارد استقبال و گلباران خیابان، اجرای سرود دانش آموزی و پخش کلیپ سخنرانی تاریخی امام راحل در بهشت زهرا ادامه می یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه برگزاری همایش ˈیاوران انقلابˈ و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در پنج سال گذشته را دیگر برنامه های شاخص این نهاد در طول ایام الله دهه فجر برشمرد و بیان کرد: حضور تیم دوچرخه سواری دانش آموزی در پیشاپیش راهپیمایان، حمل پلاکاردها و پوسترها، برپایی نمایشگاه نقاشی از دستاوردهای انقلاب و کاریکاتور دشمنان انقلاب در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز و نسل های سوم و چهارم انقلاب حال و هوای این رویداد بزرگ قرن را به خوبی درک نکرده اند، تصریح کرد: به این منظور سلسله نشست های متعددی برای آگاه سازی آنان در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود.

ایمانی تاکید کرد: آنچه در این نشست ها از اهمیت خاصی برخوردار است همانا تشریح دستاوردهای انقلاب و تبیین وظایف امروز دانش آموزان است.

این مقام مسؤول در خاتمه با اشاره به احیای مدرسه فرسوده روستای ˈزرین دشتˈ توسط یکی از خیّران مدرسه ساز، افتتاح آن که هم اینک در قالب دبستان ˈعلامه امینیˈ و راهنمایی ˈنرگسˈ پذیرای دانش آموزان است را جزو پروژه های افتتاحیه دهه فجر 92 عنوان کرد./ش ک



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.