رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ذخیره‌سازی بیش از دو هزار و 200 تن میوه شب عید در استان اردبیل انجام شده و توزیع آن اواخر سال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید حامد عاملی دیروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه‌ها و توزیع میوه شب عید در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و 200 تن مربوط به پرتقال و یک‌هزار تن مربوط به خرید و ذخیره‌سازی سیب است که امسال با کاهش تعداد مباشران سعی کردیم خرید سیب توسط یک مباشر و خرید پرتقال نیز توسط دو مباشر انجام شود.

وی هدف اصلی از خرید و ذخیره‌سازی این اقلام را تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت میوه در سطح بازار اعلام کرد و افزود: ما از یک ماه پیش توسط مباشران خریدهای خود را آغاز کردیم و ذخیره‌سازی‌ها در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود چهار روز مانده به آغاز سال توزیع میوه شب عید آغاز شود و چهار روز آغازین سال نو این توزیع ادامه یافته و سپس به صورت محدود و مقطعی شاهد برپایی ایستگاه‌های توزیع میوه در سطح اردبیل باشیم.

عاملی در ادامه خاطرنشان کرد: ‌با برپایی ایستگاه‌های توزیع توسط شهرداری اردبیل قرار است توزیع میوه شب عید به نرخ مصوب انجام شود که قطعاً این نرخ پایین‌تر از قیمت بازار است تا بخشی از مردم بتوانند نیازهای خود را از این طریق تأمین کنند.

عضو شورای برنامه‌ریزی استان همچنین افزود: شهرداری اردبیل امسال از نیروی انسانی و فنی خود برای توزیع میوه شب عید استفاده می‌کند تا مردم به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند که در این باب سعی شده مشکلات سال‌های گذشته در دو بخش توزیع و کیفیت میوه مراعات شده و مشکلات احتمالی برطرف شود.

وی در ادامه گفت: ما تمام سعی و همت خود را با کمک مباشران امین به کار گرفتیم تا هم در تهیه سیب و هم پرتقال کیفیت مد نظر قرار گیرد و هرگز دوست نداریم که کیفیت فدای کمیت شده و یا در توزیع میوه شب عید با برخی نارسایی‌ها روبه‌رو شویم/ش ک

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.