استان فارس پس از تهران مقام دوم کشور را در حمایت از نخبگان به خود اختصاص داده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی خلفی نژاد رئیس بنیاد ملی نخبگان استان فارس گفت: شناسایی و جذب نخبگان اولویت برتر بنیاد ملی نخبگان در استان فارس است که افزایش تعداد نخبگان استان حاکی از توانمندی ها و استعدادهای فراوان در فارس است.


وی ادامه داد: هم اکنون تعداد 13 هزار نفر در کشور تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان هستند که از این تعداد یکهزار و 226 نفر نخبه در استان فارس وجود دارد.

خلفی نژاد افزود: این آمار شامل رتبه های برتر کنکور سراسری، جشنواره های خوارزمی و رازی و برگزیدگان جشنواره اختراعات خلیج فارس است و برگزیدگان سایر افتخارات بنیاد که تاکنون برگزار یا اعلام نشده اند، را در بر نمی گیرد.

وی با بیان اینکه نخبگان استان فارس در جشنواره های ملی و بین المللی عملکرد قابل قبولی دارند گفت: نخبگان افتخارات ارزشمند استان فارس هستند که امیدواریم تا پایان امسال و اعلام سایر نتایج از جمله جشنواره فجر انقلاب اسلامی شاهد افزایش آمار نخبگان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در استان فارس باشیم.

خلفی نژاد ادامه داد: این بنیاد در حمایت از نخبگان برنامه ها و تسهیلاتی را در نظر گرفته است تا بتواند در راه تجاری سازی ایده ها و استعدادهای این افراد گام بردارد/ش ک.

انتهای پیام/



برچسب ها: بنیاد ، ملی ، نخبگان ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.