معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تا چهار سال آینده هیچ پروژه جدیدی در استان تهران تعریف نمی شود.

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دلیل اتخاذ این سیاست فقدان منابع اعتباری است؛ مسئولان دماوند و رودهن باید در خصوص مسیر کنارگذر شمالی رودهن مقدمات کار را فراهم کنند تا در اولین فرصت و در صورت بهبود شرایط مالی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی ادامه داد: در استان تهران و کشور الی ماشاالله پروژه نیمه تمام وجود و طبق سیاست دولت یازدهم امور مربوط به طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد پیگیری می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پروژه های نیمه تمام استان تهرانِ برخوردار از شرایط مذکور تا سال 93 بهره برداری می شوند.

کریمی در خصوص آخرین شرایط پروژه مسکن مهر مهرآباد رودهن گفت: مشکلات در این سایت انبوه سازی مسکن بسیار است، علاوه بر معضل ورودی، سایر مسائل این طرح شامل گاز رسانی، مدرسه و دیگر امور زیربنایی حل نشده؛

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: می گویند یک هزار و 200 واحد این طرح تا 22 بهمن افتتاح می شود اما باید تا آن روز خدمات نیز فراهم شده باشد.

وی ادامه داد: معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه ورودی مسکن مهر "مهرآباد" بدون اصلاح به یک قتلگاه بدل می شود، از وجود طرحی تحت عنوان مسکن مهر آبعلی اظهار بی اطلاعی کرد.

کریمی افزود: راهکار رفع مشکلات ورودی سایت مسکن مهر مهرآباد رودهن ساخت مسیر روگذر یا زیرگذر در محل مذکور است، اگر چنین اصلاحی قبل از اسکان مردم در واحدهای مسکونی مهرآباد اجرایی نشود مکان یاد شده به یک قتلگاه تبدیل می شود.

معاون عمرانی استاندار تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص طرح مسکن مهر آبعلی که تاکنون سه بار کلنگ زنی شده است، افزود: "من مسکن مهر آبعلی را نمی شناسم و خبری هم از وضعیت آن ندارم"./ش ک


برچسب ها: پروژه ، تهران ، کنارگذر ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.