سه مرد تبهکار که با شگردی عجیب از فروشنده لوازم ساختمانی کلاهبرداری کرده بودند، در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته بر اساس اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 در مورد يك فقره كلاهبرداري در شهرستان شازند ماموران انتظامي شهرستان بلافاصله در محل حاضر و موضوع را مورد بررسي قرار دادند. پس از حضور ماموران فردی به آنها مراجعه و اعلام کرد كه فروشنده لوازم ساختماني در شهر كرمانشاه است كه سه روز قبل فردي با وعده و جلب اعتماد، مقاديري لوازم ساختماني سفارش و امروز اجناس مورد نظر به آدرس خريدار در شازند منتقل شده است. 

شاکی ادامه داد: همراه شخصي ناشناس براي دريافت وجه اجناس به بانك مراجعه و پس از دقايقي سرگرداني متوجه شدم كه در اين فرصت دو نفر ديگر اقدام به بارگيري اجناس به يك خودرو ديگر كرده و قصد انتقال بار را به اراك داشتند. 

سرهنگ "احمد رضا چگني"، فرمانده انتظامي شازند در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس با هوشياري و بررسي دقيق محل همدست فرد كلاهبردار را شناسايي و به همراه يك دستگاه خودرو سواري براي تحقيقات بيشتر به كلانتري منتقل كردند. 

وي در ادامه افزود: در كمتر از يك ساعت از دستگيري همدست كلاهبردار با بكار گيري شگرد خاص از سوی پليس ،كلاهبردار اصلي همراه يكي ديگر از همدستانش در خودرويي در شازند دستگير شدند.

 فرمانده انتظامي شازند با اشاره به اعتراف متهم به 100 ميليون ريال كلاهبرداري اظهار داشت: افراد دستگير شده پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند. 

سرهنگ چگني در پايان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي مجرمانه و هرگونه تحرك مشكوك توسط افراد مجرم موضوع را در اسرع وقت از طريق تماس با مركز 110 به پليس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار