معاون امور اجتماعی شهرداری تهران در شانزدهمین جلسه شورای راهبردی کودک و نوجوان از تلاش های گسترده این معاونت برای برگزاری نمایشگاه بازی ، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوانان در سطح ملی و بین المللی خبر داد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر " سید محمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شانزدهمین جلسه شورای راهبردی نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوانان که پیش از ظهر امروز 9 بهمن با حضور" فاطمه دانشور " عضو شورای شهر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: توجه به کودکان و ایجاد شهری با نشاط و خلاق یکی از محورهای اساسی برنامه 5ساله چهارم شهرداری تهران است.
 
وی گفت: در این راستا راهکارهایی نظیر توسعه زیرساخت های ارایه خدمات به این قشر، تدوین برنامه جامع شناسایی نیازهای کودکان کار، فرار، خیابان و در معرض آسیب، حمایت از ایجاد و راه اندازی مراکز ورزشی و تفریحی، حمایت از تشکل های مردم نهاد و فعالیت های بخش خصوصی دراین حوزه همچنین ارتقا کیفیت و توسعه مبلمان شهری اتخاذ شده که طی سال های آتی اجرایی می شود.
 
 ایازی عنوان کرد: پنجمین نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوانان با استقبال نزدیک به 390 هزار شهروندان تهرانی برگزار و تجربه بسیار موفقی در حوزه آموزش و فرهنگ سازی برای کودکان و نوجوانان را رقم زد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: برطبق نتایج نظرسنجی ها و مشاهدات عینی مجریان برگزاری نمایشگاه، زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه در سال آینده تغییر خواهد کرد و با توجه به استقبال شهروندان و بررسی های کارشناسی صورت گرفته ششمین نمایشگاه بازی به احتمال قوی در مکان نمایشگاه بین المللی یا مصلی تهران برگزار می شود.
 
ایازی گفت: نظر به تلاش برای برگزاری این نمایشگاه در سطح ملی و بین المللی دبیرخانه دائمی نمایشگاه با تشکیل کارگروه های تخصصی فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: همانگونه که معتقد هستیم باید با ارتقا همکاری ها فعالیت های حوزه کودک و نوجوان را افزایش دهیم بر بهره گیری از تجارب موفق گذشته نظیر نمایشگاه عکس کودک که توسط سازمان فرهنگی و هنری برگزاری می شد تاکید داریم.
 
وی عنوان کرد: از این رو برگزاری نمایشگاه کارت پستال و عکس کودک به همراه تدوین ماتریس همکاری در اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک در دستور کار شورای راهبردی کودک و نوجوان شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار