مدیرعامل برج میلاد تهران از آمادگی این برج برای میزبانی از منتقدان و هنرمندان در سی دو دومین جشنواره فیلم فجر خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تجهیزات فنی، سیستم صوتی و تصویری سالن های نمایش تقویت شده است.
 
وی افزود: همچنین سیستم پخش سالن های فرعی برج میلاد تهران مجهز به سیستم پخش بلوری شده است .
 
به گفته هوشیار پارسیان، یکی دیگر از امکانات درنظر گرفته شده انتقال بازار فیلم سی و دومین جشنواره فیلم فجر به طبقات دوم تجاری برج میلاد تهران است و در نتیجه فضای پذیرایی از منتقدان، هنرمندان و خبرنگاران به طبقه MZ مرکز همایش ها منتقل شده و دیگر لازم نیست خبرنگاران و منتقدان تا رستوران محیطی  برای پذیرایی طی کنند.
 
مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به سایر امکانات در نظر گرفته شده برای این رویداد بزرگ هنری گفت: با توجه تجربه سال های قبل  امسال پهنای باند اینترنت توسعه یافته  و اینترنت مرکز همایش ها با سرعت بسیار زیاد در اختیار خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته است و آنها  براحتی می توانند مطالب و عکس های خود را در رسانه مورد نظر منتشر کنند.
 
هوشیار پارسیان تصریح کرد: برج میلاد تهران وظیفه ذاتی خود می‌داند که در راستای برگزاری مهم‌ترین رویداد سینمایی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همانند سال‌های گذشته نهایت همکاری را با مسوولان و اهالی رسانه و هنرمندان داشته باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: برج ، میلاد ، میزبانی ، جشنواره ، فیلم ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار