شهردار زنجان وجود فرودگاه را از جمله زيرساخت‌هاي توسعه شهر دانست كه براي تقويت آن بايد از ظرفيت ها و فرصت‌هاي موجود استفاده كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي فرودگاه زنجان، محسن امين شهردار زنجان در بازديد از فرودگاه زنجان در رابطه با شناسايي زمينه‌هاي همكاري و حمايت از آن اظهار داشت: شهرداري متناسب با توان خود در زمينه احياي فضاي سبز فرودگاه و تامين راه دسترسي براي آن، پيگيري و همكاري لازم را خواهد داشت.

امين تاكيد كرد: فرودگاه‌ها مي‌بايست با نيازسنجي و برقراري ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه بستر رشد و توسعه را فراهم كنند.

شهردار زنجان با اشاره به اينكه سرمايه‌گذاري بخش‌هاي مختلف در شهر به منزله حلقه‌هاي زنجيره توسعه هستند، افزود: برقراري ارتباط بين سرمايه‌گذاران مختلف و فراهم‌كردن زمينه فعاليت مشترك مي‌تواند توسعه را تسريع بخشد.

وي يكي از زيرساخت‌هاي توسعه شهر را وجود فرودگاه عنوان كرد و گفت: اين بخش در زنجان نياز به تقويت دارد.

امين وجود مراكز دانشگاهي، راه‌اندازي بيمارستان‌ها و فضاهاي خصوصي براي جذب توريسم را فرصت مناسبي براي تقويت فرودگاه زنجان دانست و گفت: بايد با هم‌افزايي مديران از فرصت‌هاي موجود به نحو بهينه استفاده كرد.

در حاشيه اين بازديد جمشيد شجاعي‌يگانه مدير فرودگاه زنجان با اشاره به سابقه فرودگاه زنجان از سال 79، اظهار داشت: اين فرودگاه با رفع كاستي‌هاي موجود طي سال‌هاي اخير فعاليت خود را گسترش داده است.

شجاعي‌يگانه با اشاره به داير بودن پرواز زنجان- مشهد و زنجان – جده اظهار داشت: در صورتي‌كه پرواز زنجان-تهران نيز داير شود، امكان حضور صاحبنظران خارج از استان در زنجان فراهم و اين امر منجر به تسريع در روند توسعه مي‌شود.

شجاعي در پايان خواستار تقويت همكاري‌هاي شهرداري زنجان براي تقويت پروازهاي فرودگاه زنجان شد.

براساس اين گزارش، همكاري شهرداري زنجان براي احداث سالن مستقبلين حجاج فرودگاه زنجان و همچنين برقراري پرواز زنجان – تهران از ديگر از ديگر مباحث مطرح شده در جريان اين بازديد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فرودگاه ، زیرساخت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار