ادن هازارد بازیکن بلژیکی تیم چلسی گفت: تلاش می کنم تا روزی جای مسی و رونالدو را بگیرم و به تیم کمک کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  ادن هازارد بازیکن جوان و بلژیکی باشگاه چلسی که فصل درخشانی را با آبی های لندنی سپری  می کند در خصوص  آرزوهایش می گوید: به طور قطع می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم پیش از این فوتبال فقط برایم یک بازی بود و فقط  می خواستم تنها خود را با آن سرگرم کنم و درباره چیزی که مردم  راجع به من فکر می کنند خودم را اذیت نکنم اما از  زمانی که به چلسی آمده ام، بیشتر از کیفیت هایم در بازی آگاهی پیدا کرده ام، پیش از آن می دانستم بازیکن  خوبی هستم ولی خودم را جزء یکی از بهترین بازیکنان  جهان نمی دانستم.

 می دانم که می توانم با رونالدو و مسی رقابت کنم و باید تلاش را بیشتر کنم، نمی دانم به آن سطح می رسم یا نه، چون بسیار دشوار است و آنها آمار باور نکردنی در گلزنی از خود به جا گذاشته اند.

به این نتیجه رسیده ام که  هم اکنون  به بلوغ رسیده ام، اما در زمین تفاوت عمده ایی نکرده ام، ولی می خواهم در جمع بهترین  های جهان قرار گیرم هم انتظار بیشتری از من دارند هم انتظارات زیادی از من دارند و من هر روز این مسئله را می شنوم، وقتی مربی می گوید" ادن تو فوق العاده بازی می کنی" این خطر وجود دارد  که تو به خواب بروی، به عنوان یک حرفه ای هر روز باید  خود را به چالش کشید، خود را جلوی آینه قرار داد.

 در لیل که بودم، گاهی اوقات در یک سطح خیلی بالا هم بازی می کردم، ولی بیشتر روی زیبایی فوتبالم و این که چگونه می توانم مخاطب را سر گرم کنم متمرکز بودم.

هنوزم هم تلاش همین است ولی موثرتر شده ام و واقعا برای تیم بازی  می کنم 5 سال است که به طور حرفه ای فوتبال بازی می کنم به ندرت مصدوم شده ام رژیم غذایی سخت دارم، خوب استراحت می کنم و می خوابم و همیشه سر وقت کارهایم را انجام می دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ادن هازارد ، رونالدو ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار