اعضاي دو باند حرفه اي که از طريق دستگاه هاي كارت خوان مغازه ها در سطح كشور به کلاهبرداري از طلافروش و صرافي ها مي پرداختند با اقدام كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رييس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت:از ابتداي سال جاري اعضاي يک باند کلاهبردار شامل يک زن ودو مرد با مراجعه به طلافروشي ها ،فرش فروشي ها و صرافي ها در سراسر کشور از طريق دستگاه كارت خوان مغازه ها اقدام به کلاهبرداري از کسبه مي كردند كه به دليل تغيير مكان سريع خود و شگرد پنهانكاري دستگيري اين عده با كندي رو برو بود.

سرهنگ "ستارخسروي " افزود: اين افراد در استان اصفهان نيز از 5 طلا فروشي در شهر اصفهان و 5 طلا فروشي در شهرهاي خميني شهر ، گلپايگان ، لنجان، نائين و کاشان به همين روش کلاهبرداري كردند که رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي استان تصريح کرد:با تلاش شبانه روزي کارآگاهان اين پليس سرانجام مخفيگاه اعضاي اين باند حرفه اي در شهر اصفهان شناسايي شد و در يک عمليات غافلگيرانه اعضاي اين باند شامل دو مرد و يك زن دستگير شدند.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 35 فقره کلاهبرداري به ارزش 3 ميليارد ريال اعتراف كردند از دستگيري دو كلاهبردار حرفه اي ديگر خبر داد و عنوان داشت: کارآگاهان پليس آگاهي همچنين در ادامه تحقيقات دو نفر ديگر را که با روش مشابه در استانهاي تهران،يزد،گيلان،خوزستان ،بوشهر، هرمزگان و اصفهان اقدام به کلاهبرداري مي كردند نيز شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه اين دو نيز در اعترافات خود به چندين فقره كلاهبرداري به ارزش 3 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتراف كردند، اظهار داشت: تمام متهمان دستگير شده تحويل مراجع قضايي شدند.

سرپرست پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد:تحقيقات کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري در خصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد و هموطناني که در سراسر کشور به اين شيوه از آنان کلاهبرداري شده مي توانند با شماره تلفن 03112184333 تماس بگیرند و از سير مراحل رسيدگي به اين پرونده و شکايت شان مطلع شوند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
خدارو شکر