فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف 534 كيلو گرم ترياك و حشيش و دستگيري 25 سوداگر مرگ در عمليات ويژه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامي شهرستان هاي اين استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار "عبد الرضا آقاخاني"، با بيان اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در ادامه كارهاي عملياتي و اشرافيت پليسي خود بر روي باندهاي قاچاق حين گشت زني در يكي از مناطق شهرستان نايين به يك دستگاه خودروي پژو 405 مشكوك می شوندو آن را تعقيب مي كنند كه راننده با مشاهده ماموران از صحنه متواري مي شود.

وي افزود: سرانجام با تعقيب و گريز و استفاده از چند تير هوايي خودرو متوقف و راننده نيز دستگير مي شود و در بازرسي از آن مقدار 290 كيلو و 480 گرم مواد مخدر ترياك كشف مي شود.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پي كسب خبري مبني بر انتقال مواد مخدر به استان به وسيله يك دستگاه كاميون بنز بلافاصله در محور ورودي اصفهان از مسير نايين مستقر شدندو خودروي مذكور را شناسايي و در بازرسي از آن مقدار 80 كيلو و 700 گرم ترياك را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف 164 كيلومواد مخدر ديگر به دست ماموران انتظامي شهرستان هاي شهرضا، نايين، خورو بيابانك، كاشان، سميرم و خميني شهر خبر داد و گفت: 17كيلو و 800 گرم از مواد كشف شده حشيش بوده است.

اين مقام انتظامي از انهدامسه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: در عمليات صورت گرفته در 48 ساعت گذشته 10 دستگاه خودروي سبك و سنگين از قاچاقچيان توقيف شد و تعداد 25 قاچاقچي و سوداگر مرگ نيز دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.