سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر با تاکید بر اجرای برنامه‌های مشترک با آموزشگاه‌های نقاشی گفت: نمایشگاه آثار فاخر نقاشی هنرجویان در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساری،شمس‌ناتری در دیدار با مدیران آموزشگاه‌های نقاشی دارای مجوز با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به امور آموزش برای ایجاد بستر برای شناسایی توانمندی شهرستان در زمینه هنر نقاشی اظهار داشت:باید سعی شود به گونه‌ای وارد حوزه آموزشی شویم که هم تعهد و تخصص و هم تجربه در کنار یکدیگر به کار گرفته شوند.

وی افزود:هرگاه این سه فاکتور اصلی در کنار هم قرار گیرند،آموزش ما یک آموزش کاربردی می‌شود و خانواده‌ها به‌دنبال این هستندکه فرزندانشان از حضور درفضای آموزشی حداکثر استفاده را برای یادگیری ببرند.

این مسئول بیان کرد:با توجه به مشکلات، سختی‌ها و کمبودهایی در این حوزه قرار دارد، مدیران آموزشگاه‌ها باید دست در دست هم کارها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنندکه بصورت هدفمند مشکلات آموزشگاه‌داران برطرف شود.

شمس‌ناتری بیان داشت:در این راه بخشی با همت و همگرایی شما و بخشی نیز بر دوش ماست که باید با تلاش مستمر آن را به سرانجام برسانیم.

این مسئول گفت: انتظار ما از آموزشگاه‌های نقاشی و مدرسان آن این است که آموزش را از فضای سنتی خارج کنیم و با مدد پیشرفت و تکنولوژی، آموزشی علمی و تخصصی را به کار بندیم و در این راه هر چه جدیدتر آموزش دهیم به مرو بهره‌وری بیشتری را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ش ک

برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.