رتبه علمی ایران در سطح منطقه و جهان نشان از توجه مسئولان به امر تحقیق و پژوهش است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، همزمان با بازدید شهردار شیراز به همراه چند تن از شهرداران مناطق مختلف و بازدید از مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نشستی موثر در محل سالن کنفرانس مرکز منطقه‌ای برگزار شد.

جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری ISC طی سخنرانی گفت: رتبه ایران در منطقه و جهان در سال‌های گذشته توسط ISC که به عنوان یک نهاد علم محور پا به عرصه وجود گذاشته است صورت پذیرفته که همین امر نشان دهنده لزوم توجه کافی و وافی به آن است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به طور کلی و شهر شیراز به طور اخص فاقد Convention Center است و با توجه به موقعیت خطیر شیراز به عنوان حرم سوم اهل بیت و همچنین با دردست داشتن پرچم فرهنگی کشور نیاز است تا شهر شیراز از سالن اجتماعات بین‌المللی که همان Convention Center است بهره‌مند باشند.

در ادامه این نشست علیرضا پاک‌فطرت به نمایندگی از همراهان خود به تایید نقش مهم مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناروی ISC پرداخت و گفت: وجود تعداد پایگاه‌های اطلاعاتی متنوع در این دو نهاد که بالغ بر 35 پایگاه اطلاعاتی است نکته‌ای که قابل توجه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: علمی ، جهان ، پژوهش ، علم ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار