ملت ایران در اوج شکم سیری به فکر آزادی سیاسی و درست کردن احزاب افتادند در حالی که در هیچ کجای دنیا مانند ایران این همه آزادی وجود نداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«پرویز قاضی سعید»، مجری و مفسر سیاسی شبکه سلطنت طلب «پارس» در برنامه سیاسی روزانه خود به سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت.


وی در این خصوص مدعی شد: «در سال 57 شکاف طبقاتی بین فقرا و ثروتمندان داشت از بین می رفت اما انقلاب باعث شد این کار صورت نگیرد.»


این فعال ضدانقلاب با در ادعایی جالب توجه اضافه کرد: «جمهوری اسلامی اهل مدارا کردن با مردم نیست و نمی گذارد اهل سنت سیستان و بلوچستان و دیگر شهرها نماز جماعت برگزار کنند !!! مسیحی ها را تحت فشار به زندان می اندازد به این بهانه که آن ها روش دیگری در دین دارند!!! جمهوری اسلامی فرهنگ مدارا و فرهنگ انسانیت و محبت و عشق ورزی را از بین برده است.»


وی در خاتمه تاکید کرد: «ملت ایران در اوج شکم سیری به فکر آزادی سیاسی و درست کردن احزاب افتادند در حالی که در هیچ کجای دنیا مانند ایران این همه آزادی وجود نداشت.»

 

این ادعاهای جالب از سوی شبکه ضدانقلاب در حالی بیان می شود که صفحات تاریخ کشورمان دوران ستمشاهی پهلوی و روزهای تاریک و سخت آن برای مردم ایران را هرگز از یاد نخواهد برد که اقدامات ساواک علیه مردم، چپاول اموال و دارایی های کشور از سوی پهلوی ها و جولان مستشاران آمریکایی و اهانت به مردم ایران و یا کشتار مردم در دوران انقلاب تنها بخشی از این صفحات است.

 

از سویی ادعاهای مضحک مانند ممانعت از نماز جماعت اهل سنت و یا بازداشت هموطنان مسیحی بخاطر دین و آئینشان چندان نیازی به پاسخ ندارد.

برچسب ها: محبت ، انسانیت ، زمان شاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.