دبير شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: بارگاه منور رضوی به عنوان یکی از پايگاه‌هاي نشر فرهنگ ديني جهان اسلام و با توجه به حجم انبوه زائران، نقش مهمي در تبیین و شناساندن فرهنگ و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام و‌المسلمين سيد جلال حسيني در آستانه دهه فجر افزود: دشمنان اسلام و اين انقلاب طی سال‌های اخیر درصدد جلوگیری از نشر پيام انقلاب اسلامی و ایجاد انحراف در نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که مقابله با اين مهم، رسالت اين آستان مقدس را در تبيين و شناساندن فرهنگ و دستاوردهاي انقلاب دو چندان كرده است.

وی تأکیدکرد: حرم مطهر رضوی و مشهد مقدس نقش برجسته‌ای در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران داشته و به لحاظ پایگاه معنوی خود در دل مردم، کانون حرکت‌های گسترده انقلابی بوده است.

اين مقام مسئول دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ کشور عنوان كرد و گفت: بزرگداشت و ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب همواره مورد توجه آستان قدس رضوی در قالب برگزاری برنامه‌های مختلف است.

وی اظهارداشت: بزرگداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه‌ساز بهره‌وری مناسب برای نسل کنونی و نسل آینده و نیز برای آشنائی با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

حسینی با بیان اینکه یکی از نعمت‌های خداوند برای مؤمنان، زندگی کردن در سایه حکومت الهی است، بيان كرد: از راه‌های شکرگزاری این نعمت الهی، بزرگداشت ایام الله دهه فجر در قالب برگزاری برنامه‌های مختلفی تبلیغی، فرهنگی و مذهبی در حرم مطهر رضوی است./ز


برچسب ها: حرم ، رضوی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.