رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در 7 محور و ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه در محور کرج-چالوس خبر داد.

سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 9 دی ماه الی ساعت 24 روز جمعه 11 دی ماه از محورهای کرج-چالوس، هزار، فیروزکوه و محور تهران،سمنان-مشهد و بلعکس ممنوع است.
 
وی ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ حمیدی افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14:30 الی 24 روز جمعه 11 دی ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است خواهد بود و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
وی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور هزار تصریح کرد: در محور هراز تردد کلیه کامیون‌‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز پنج‌شنبه و جمعه از محور هزار ممنوع است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 114 الی 18 روز جمعه از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع است.
 
وی افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بلعکس ممنوع است.
 
سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند ضمن همراه داشتن زنجیر‌چرخ از سلامت سیستم گرمایشی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند. 

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.