سید جلال رافخایی این روزها عملکرد خوبی در تیمش دارد براین اساس احتمال دارد که یکی از مسافران جام جهانی 2014 برزیل باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سید جلال رافخایی مهاجم تیم فوتبال ملوان این روزها عملکرد خوبی در تیمش دارد براین اساس احتمال دارد که یکی از مسافران جام جهانی 2014 برزیل باشد، حضور سید جلال رافخایی در لیست احتمالی کی‌روش برای جام جهانی 2014 برزیل باعث شد تا عملکرد این بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم.

سید جلال رافخایی در چهارم اردیبهشت ماه سال 1363 در بندر انزلی به دنیا آمد و در همان جا زندگی می‌کند، رافخایی هم‌اکنون در تیم ملوان فعالیت می‌کند.

سید جلال تا سه سال گذشته در پست مدافع در تیم ملوان بازی می‌کرد ولی قدرت تهاجمی و گل‌زنی وی در تمرینات سبب گردید در پست مهاجمی به فوتبال ادامه بدهد و هم‌اکنون در پست مهاجم درتیم ملوان بازی می‌کند، رافخایی فوتبال را از تیم نوجوانان استقلال انزلی شروع کرد و پس از با حضور در تیم‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان انزلی به فعالیتش ادامه داد.

قدرت گل زنی سید جلال رافخایی در تیم امید ملوان باعث شد تا به عنوان آقای گل مسابقات لیگ ایران و قهرمان آن مسابقات معرفی گردد.

رافخایی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1390 – 1389 درتیم ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد.

وی فعالیت ملی خود را از سال 2008 با دعوت علی دایی شروع کرد و اولین بازی ملی خود را در هفدهم مرداد ماه سال 1387 مقابل تیم ملی فلسطین انجام داد و اولین گل ملی خود را در این دیدار به ثمر رساند./ تر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار