مشاور عالي شهردار اصفهان از برگزاری هفتۀ معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری اصفهان در شهر حیدرآباد هندوستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ، مهدي جمالي نژاد با اعلام اين خبر گفت: همزمان با دهه مبارك فجر هفتۀ معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری اصفهان در شهر حیدرآباد هندوستان که به اصفهان نو شهرت دارد، برگزار مي‌شود.

وي بازاریابی و تبلیغات جهت جذب انبوه گردشگران مسلمان این منطقه را از اهداف این هفته فرهنگي برشمرد و افزود: معرفی هرچه بهتر اصفهان و شناساندن جاذبه های تاریخی، صنایع دستی، جاذبه های فرهنگی، طبیعی و مذهبی شهر اصفهان در این هفته، با شکوه هرچه تمام انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگي امور مناطق و سازمان هاي شهرداري اصفهان تصريح كرد: بهبود وضعیت ترغیبی و انگیزشی گردشگری و بهبود وضعیت تبلیغاتی توانمندی های این حوزه، بالاترین سهم را در توسعۀ گردشگری شهر اصفهان خواهد داشت.

وي حضور و بروز قوی شهرداری اصفهان در حوزه گردشگری را با توجه به اختیارات و آزادی عمل ، بسیار پویا و با نشاط دانست و اظهار امیدواری کرد سازمان توسعه گردشگری شهرداری اصفهان ضمن تأمین ماموریت ها و اهداف برنامه ریزی، همکاری و هماهنگی در توسعه زیرساخت های مورد نیاز گردشگری، معرفی ارزش های اصیل فرهنگی، مذهبی و اقتصادی شهر و ارتقای فرهنگ میزبانی و میهمان پذیری را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.