استاندار قم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان قم، با برنامه‌ریزی صحیح این استان می‌تواند به یکی از قطب‌های اقتصادی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم بر کاهش بروکراسی‌های اداری در بخش سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

استاندار قم در دیدار عالی‌پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم از کارهای صورت گرفته در پیشبرد اهداف استان قدردانی کرد.

وی با تاکید بر روان‌سازی در امور سرمایه‌گذاران استان گفت: کاهش بروکراسی‌ها و تلاش در مکانیزاسیون امور اداری قطعاً استقبال سرمایه‌گذاران را به همراه خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به موقعیت ژئوپولوتیکی استان قم، قرار گرفتن در مرکز ثقل 17 استان کشور و برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به قطب اقتصادی کشور تبدیل شویم.

وی با قرائت آیه‌ای از قرآن مجید در ارتباط با سخاوت خداوند متعال در قرار دادن نعمات، سرزمین قم را از لحاظ معادن زیرزمینی بسیار غنی دانست و گفت: قم مستعد جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و همه باید در سال حماسه اقتصادی تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به نقش تعیین‌کننده تکنولوژی در پیشرفت کشورهای توسعه‌یافته گفت: با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، علاوه بر افزایش حجم استخراج از معادن می‌توانیم کیفیت محصولات استخراج شده را نیز ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به نجابت و بردباری مردم شریف میهن اسلامی در تحمل دشواری‌های ناشی از تحریم‌های خصمانه دشمنان نظام مقدس اسلامی، تلاش مسئولین در فراهم کردن اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شب عید مردم را خواستار شد./ش ک

برچسب ها: قم ، تبدیل ، قطب ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.