سرمربی‌ تیم ملی تکواند‌وی بانوان گفت: قرار است تا پایان بازی‌های آسیایی اینچئون‌در خدمات تیم ملی باشم.

مینو مداح‌ سرمر‌بی تیم ملی تکواند‌وی بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: قرار دادم‌ هنوز امضا نشده اما طبق توافقات اولیه با فدراسیون فعا‌یتم را پس از  مسابقات قهرمانی کشور بانوان آغاز خواهم کرد و قرار دادم و طبق صحبت های که شده قرار دادم تا پایان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون‌ کره جنوبی در شهریور  سال 93 است.
 
وی افزود: مسابقات کشوری بانوان 23 و 24 بهمن به میزبانی خانه تکواند‌وی تهران برگزار می‌ شود و با صحبتی که با زهرا سر‌وی نایب رئیس بانوان داشتم قرار است پس از ارزیابی و انتخاب تکو‌اندو کاران اردوی تیم ملی بلافاصله پس از مسابقات کشوری آغاز شود. 

سرمربی‌ تیم ملی تکو‌اندوی بانوان در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی  هند تصریح کرد: قرار بود اردوی تیم ملی را زودتر آغاز کنیم و تمرین مشترک با هندی‌ها داشته باشیم اما فیزیک بدنی آنها به تکو‌اندو کاران بزرگسال نخورد  به همین دلیل آنها فعلا با تیم ملی نوجوانان تمرین می کنند و ما اردوی خود را دیرتر آغاز خواهیم کرد.
 
مداح‌ با اشاره به برگزاری مسابقات جام فجر در اوزان المپیکی‌ گفت: پیشنهاد دارم تا تیم ملی بانوان هم در این مسابقات شرکت کند چون این رقابت‌ها رنکینگ‌ دار است و به عنوان یک تور‌نمنت تدار‌کاتی برای بانوان مناسب خواهد بود.
 
 وی ادامه داد: بعید می دانم بتوانیم تا پایان امسال برنامه دیگری به جز اردو و جام فجر داشته باشیم و چون هنوز شرایط را نمی‌دانم و هنوز درباره مسائل فنی و برنامه اصلی تیم ملی  صحبت نشده نمی‌توانم در مورد برنامه های تیم ملی حرف بزنم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مداح ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار