عضو کمیسیون تلفیق گفت: لایجه بودجه برخلاف قانون در دستور کار امروز مجلس قرار گرفته است، از این رو پیشنهاد می‌کنم دستور کار را پس بگیرید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ رضا عبداللهی نماینده مردم ماه‌نشان در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس با استناد به مواد ۲۴ و ۱۸۶ آئین نامه داخلی مجلس گفت: هنوز کار کمیسیون تلفیق به پایان نرسیده و هنوز تبصره‌های الحاقی از سوی نمایندگان پیشنهاد می‌شود. از این رو گزارشی که در تاریخ 1392.11.08 به هیئت رئیسه ارجاع داده شده گزارش کمیسیو ن نیست.  
 
وی افزود: هنوز ماده واحده رای گیری نشده و اعداد و ارقامی که امروز در صحن علنی مجلس بین نمایندگان توزیع شده باید به تصویب کمیسیون تلفیق برسد، همچنین قبل از توزیع لایحه بودجه باید در کمیسیون رای گیری صورت می‌گرفت ولی این رای گیری هنوز صورت نگرفته است.
 
عضو کمیسیون تلفیق تصریح کرد: اگر مجلس این گزارش را گزارش نهایی می‌داند، دیگر نباید ماده الحاقی دیگری به مجلس ارائه شود.  
 
عبداللهی گفت: لطفا دستور کار بودجه را پس بگیرید و وارد دستور کار دیگری شوید چرا که در زمان فعلی و بدون نهایی شدن گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار قراردادن لایحه بودجه خلاف قانون است. 

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر عبداللهی گفت: شما نباید این مسائل را اینجا مطرح کنید، اگر مشکلی در کمیسیون تلفیق وجود دارد باید خودتان آن را حل کنید.  
 
وی افزود: وقتی نامه رسمی کمیسیون تلفیق به ما ارجاع داده شده، دیگر ما نمی‌توانیم از تک تک اعضا بپرسیم که آیا گزارش نهایی شده است یا نه. 
 
رئیس مجلس تصریح کرد: آقای عبداللهی زمانی که خودتان رئیس کمیسیون تلفیق بودید در روز آخر مواد الحاقی را به هیئت رئیسه ارجاع می‌دادید از این رو نمی‌توان این ایرادات را مطرح کرد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کیسیون ، تلفیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار