وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید مکزیک خواستار تداوم همکاری و رایزنی دو کشور در مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در راستای تحقق منافع مشترک دو کشور شد و با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید مکزیک در جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد در دوران جدید روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" در مراسم تقدیم رونوشت استوارنامه ˈاولیسس کانجولا گوتیئرسˈ سفیر جدید مکزیک روابط دو کشور را خوب و دیرینه توصیف و به زمینه‌های متنوع و فراوان برای توسعه همکاری به خصوص درعرصه‌های اقتصادی، تجاری، بازرگانی و انرژی اشاره کرد.
 
ظریف همچنین خواستار تداوم همکاری و رایزنی دو کشور در مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در راستای تحقق منافع مشترک دو کشور شد و با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید مکزیک در جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد در دوران جدید روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.
 
سفیر جدید مکزیک نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضورش در ایران به شروع پرکار ماموریتش در تهران اشاره و برعزم و اراده مقامات عالی‌رتبه کشورش برای توسعه بیش از پیش روابط تاکید کرد.
 
وی همچنین با استقبال از رویکرد و دیپلماسی فعال دولت ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد همه توان خود را برای پیشبرد روابط و تحکیم روابط دوستانه بین تهران و مکزیکوسیتی به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، دیدار ، سفیر ، جدید ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار