نایب رییس بانوان ژیمناستیک گفت: الهام نظری و سارا خسروی با هزینه شخصی خودشان به باکو اعزام شدند.

جمیله سروری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نظری و خسروی به دلیل علاقه‌مندی خودشان با هزینه‌ شخصی به باکو اعزام شدند.

نایب رییس بانوان ژیمناستیک در ادامه افزود: خسروی و نظری به دلیل پیش زمینه‌ای که از قبل داشتند و سه کارگاهی که در دوره‌های قبل توسط داور آذربایجانی برگزار شده بود شرکت کرده بودند به این کلاس‌ها اعزام شدند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندی و افزایش سطح اطلاعات پیش زمینه‌ مناسب موجب اعزام این دو بانوی ایرانی به کلاس داوری هنری در باکو شد.

سروری در خصوص مسابقات قهرمانی کشوری ریتمیک بانوان بیان کرد: مسابقات از 22 تا 25 بهمن در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اذعان داشت: قبل از مسابقات کارگاهی برای داوران برگزار خواهد شد که 46 نفر برای شرکت در این کارگاه اعلام حضور کرده‌اند که این تعداد بیش از حد مناسب است.

سروری تصریح کرد: این کارگاه هم‌آموزی توسط شیرین نظری ومینا محرمی دو داوری که چند ماه پیش به اوکراین رفته بودند برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه داور بلغاری از 16 تا 21 بهمن به تدریس داوری خواهد پرداخت و داوران مسابقات قهرمانی از این کارگاه انتخاب خواهد شد.

نایب رییس بانوان ژیمناستیک تصریح کرد: برای مسابقات قهرمانی کشور 12 داور انتخاب خواهند شد که داور بلغاری بعد از بررسی و امتیازات 12 نفر اول را برا قضاوت اعلام خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: داور بلغاری ناظر مسابقات قهرمان کشوری نیز خواهد بود وبه عنوان ناظر بر مسابقات نظارت خواهد کرد.

سروری در پایان خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که در امروز برگزار خواهیم کرد را هکارهایی برای برگزاری خوب مسابقات ارائه خواهد شد تا کارگاه و مسابقات قهرمان کشوری به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هزینه ، شخصی ، باکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.