همزمان با سي و پنجمين فجر انقلاب اسلامي، ويژه برنامه هاي متنوعي در صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري توليد و پخش مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: «بهار بهمن» برنامه شبكه استاني سيماي جهان بين ويژه دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي است كه عوامل دستندركار آن با سفر به شهرهاي مختلف استان با حضور مردم 20 شهر و با مشاركت فرمانداري و شهرداري ها، اين برنامه را به صورت جشن توليد و پخش مي كنند.

حجت اله رحیم زاده افزود: نمايش، موسيقي هاي بومي محلي، سرودهاي انقلابي، اجراي برنامه براي كودكان حاضر در محل اجراي برنامه، مسابقه حضوري، بيان خدمات و دستاوردهاي نظام از زبان مسئولين شهرستان، معرفي هنرمندان در شهرهاي مختلف استان و گفتگو با آنان بخش هاي اين ويژه برنامه را تشكيل مي دهند كه در 20 برنامه 60  دقيقه اي در دهه فجر از سيماي جهان بين، به تهيه كنندگي سيد امير موسويان، سميه ملك پور و رضا يزدانيان پخش مي شود.

وی ادامه داد: همچنين شبكه استاني صداي مركز چهارمحال و بختياري نيز با دو ويژه برنامه «صبح پيروزي» و «جشن انقلاب» اين ايام الله را گرامي مي دارد.

رحیم زاده گفت: « صبح پيروزي » ويژه برنامه صبحگاهي به تهيه كنندگي فاطمه دهقاني در دهه فجر امسال هر روز از ساعت 7:10 دقيقه تا 8 با بخش هاي متنوعي روزهاي خاطره آفرين بهمن 57 را تداعي مي كند.

وی اضافه کرد: روز شمار انقلاب، كلام بنيانگذار جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري،‌ موسيقي هاي دهه فجر، شعارهاي انقلاب، تشريح برنامه هاي هر روز دهه فجر از طرف روابط عمومي استانداري، ارتباط با دستگاه هاي اجرايي و بررسي دستاوردهاي نظام در زمينه هاي هاي مختلف و گزارش هاي مردمي درخصوص حال و هواي دهه فجر در استان، بخش هاي برنامه « صبح پيروزي » را تشكيل مي دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، ويژه برنامه عصرگاهي «جشن انقلاب» به منظور زنده نگه داشتن ياد شهدا و ارزش هاي انقلاب و آشنايي با دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي را از دیگر تولیدات ویژه این مرکز در ایام دهه فجر برشمرد و گفت: این برنامه از ساعت 16:30 تا 17:45 دقيقه با بخش هاي جذاب و متنوعي به تهيه كنندگي كبري موسوي و نايب صالحي از راديوي استان پخش مي شود.

رحیم زاده افزود: برنامه «جشن انقلاب» هر روز به يكي از شهرستان هاي 9 گانه استان اختصاص دارد و با حضور فرماندار آن شهرستان، اقدامات صورت گرفته براي توسعه، آباداني و پيشرفت استان بررسي مي شود.

وی گفت: اين برنامه در بخش هاي نمايش، مسابقه، گفتگو با نخبگان و هنرمندان، گزارش از خانواده شهداي انقلاب، سرود و ترانه هاي انقلابي و گزارش از شهرستان هاي مختلف استان تداعي خاطرات روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي را تداعي مي كند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در معاونت اطلاعات و اخبار مركز هم گزارش و برنامه هاي خبري متنوعي همزمان با طليعه سي و پنجمين فجر انقلاب اسلامي در نظر گرفته شده است كه از آن جمله مي توان به توليد 14 گزارش مستند خبري، اختصاص بخش خبري ويژه اي به برنامه هاي دهه فجر در خبر 23 سيما و 16 راديو، توليد 12 گزارش تاريخ انقلاب به روايت اسناد ساواك و پوشش خبري تمامي برنامه هاي محوري نقاط مختلف استان در اين ايام اشاره كرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.