مشاور وزیر کشور و رئیس کمیته نرخ وزارت کشور گفت:‌ با توجه به خدمات و مصوباتی که در دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود، افزایش قیمت 15 درصدی در این دفاتر خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شجاعان در نشست خبری با اعضای کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان دولت با اصحاب رسانه گفت:‌ نرخ گذاری خدمات پیشخوان دولت با توجه به مصوبات و نوع تصمیم گیری ، افزایش 15 تا 25 درصدی خواهد داشت.

وی افزود:‌این افزایش قیمت بنا بر نوع خدمات در سال 93 پیش بینی می‌شود که 15 درصد افزایش قیمت داشته باشیم.

شجاعان در خصوص چگونگی خدمات دستگاه‌ها اظهار کرد: کارگروه استانی ما در استان‌ها تشکیل می‌شود و امیدواریم با رویکردی که دولت یازدهم دارد، بیشترین خدمات را ارائه کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد چگونگی حل مشکلات هزار و 600 دفاتر پیشخوان خدمات دولت که اکنون درحال فعالیت است، اظهار کرد: این جزو ساست‌های دولت است و در توسعه‌ی مبحث الکترونیک، خدمات الکترونیک حتما به مردم ارائه می‌دهیم و در برخی از امکانات در دفاتر پیشخوان دولت و بنابر توانایی‌ها ارائه می‌شود.

شجاعان در ادامه تصریح کرد: یک سامانه‌ایی را خواهیم داشت که به صورت اطلاعات مکان محور و اطلاعات دفاتر را برای کارگروه انسانی مشخص کند تا توزیع عادلانه خدمات به بهبود تصمیم‌گیری‌ها کمک کند.

*به حوزه دفاتر پیشخوان وارد نشوید


علی فلاح رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در ادامه این نشست گفت:‌ متقاضی دفاتر پیشخوان دولت زیاد است و خیلی‌ها می‌خواهند دفاتر پیشخوان دولت بزنند که امکان آن وجود دارد اما توصیه می‌کنم به این حوزه وارد نشوید.

وی افزود: وام مشکل دفاتر پیشخوان دولت را حل نمی‌کند چون بازپرداخت دارد و توانایی آن برای این دفاتر وجود ندارد.

* آغاز نسخه جدید نقشه راه دولت الکترونیک قبل از شروع سال جدید

شاهپری معاون توسعه دولت الکترونیک،‌معاونت توسعه در ادامه افزود:‌ نقشه راه دولت الکترونیک در معاونت توسعه را تنظیم کردیم به همین خاطر دستگاه‌ها باید کمک کنند .

وی افزود: ‌بسیار ی از دستگاه‌ها نظرات را اعلام کردند که با کمک سازمان فن‌آوری اطلاعات این نقشه راه را به ثمر برسانیم.

شاهپری درخصوص زمان آغاز نسخه جدید نقشه راه دولت الکترونیک گفت:‌ نقشه راه طی دو سه سال گذشته تدوین آن شروع شده و در دوره قبل در یکی از کمیسیون‌ها بوده و نسخه جدید قبل از شروع سال جدید شروع خواهد شد.

گفتنی است، این نشست با حضور مشاور وزیر کشور و رئیس کمیته نرخ وزارت کشور و همچنین معاون توسعه دولت الکترونیک ، معاونت توسعه در جمع خبرنگاران برگزار شد و در پایان از ساختمان دفاتر پیشخوان دولت بازدید بعمل آمد.

انتهای‌پيام/


برچسب ها: مشاور ، وزیر ، کشور ، رئیس ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار