رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونشهر از برگزاری مسابقات اسکی آلپاین نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در دو قسمت مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در محل پیست اسکی فریدونشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، محمود یسلیانی رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر با اعلام این خبر اظهار داشت:برگزاری مسابقات والیبال آقایان در ردههای سنی آزاد و همچنین برگزاری مسابقات والیبال بانوان غرب استان به میزبانی فریدونشهر ازجمله برنامه هایی است که اداره ورزش و جوانان این شهرستان در دهه فجر برگزار می کند.
وی ادامه داد:میزبانی مسابقات چند جانبه پاورلیفتینگ آقایان در رده سنی آزاد،برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر آقایان در ردههای سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر امسال برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر اضافه کرد:برگزاری مسابقات بدمینتون آقایان در ردههای سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان،مسابقات تنیس روی میز آقایان در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و آزاد و همچنین مسابقات شنای رده سنی آزاد از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر به ترتیب برنامه ریزی و تعیین روزها برگزار می شود.
وی افزود:برگزاری مسابقات شنای بانوان در استخر غدیر فریدونشهر در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و همچنین میزبانی مسابقات اسکی بانوان قهرمانی استان در همه ردههای سنی و پخت نانهای سنتی در محل سالن پیست اسکی به همت هیات بومی و محلی از دیگر برنامه های اجرایی اداره ورزش و جوانان فریدونشهر به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر است/ش.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، مسابقات ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.