اصفهان/

خدمات درمانی کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان به بیش از 1750 نفر در روستاهای محروم سیستان وبلوچستان

در دو روز حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان در مناطق محروم استان سیستان وبلوچستان بیش از 1750 نفر از مردم این مناطق از خدمات درمانی این کاروان بهره مند شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : در روز نخست، پزشکان این کاروان در روستاهای محروم شهرستانهای زهک و هیرمند مستقرشدند و 700 نفر از روستائیان را ویزیت نمودند.

دکتر محسن مومنی اضافه کرد : در روز دوم حضور این کاروان نیز بیش از 1075 نفر مراجعه کردند و از خدمات پزشکی شامل دندانپزشکی ، ویزیت ، عمل جراحی سرپایی ، اعزام به مراکز درمانی و ... بهره بردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد : فعالیت این کاروان در دو روز گذشته در روستای خمک و خمر از توابع شهرستان زهک ، روستای قرقری از توابع شهرستان هیرمند و دولت آباد و محمد آباد شهرستان هامون بوده است.

وی به امکانات و تجهیزات هلال احمر در کاروان سلامت سیستان وبلوچستان اشاره کرد و افزود : 12پزشک متخصص و جراح ، 50 نفراز داوطلبان هلال احمر سیستان وبلوچستان جهت انجام پذیرش ، ساماندهی و هماهنگی حضور مردم جهت معاینات پزشکی به همراه یک دستگاه اتوبوس بیمارستانی ، 2 دستگاه آمبولانس و 10 خودروی امدادی در این کاروان حضور دارند.

مومنی خاطرنشان کرد : در حاشیه حضور این کاروان نیز خانم رافع رییس سازمان داوطلبان کشور با حضور در محل برپایی کاروان ضمن تشکر از تلاش و فعالیت کاروان سلامت استان اصفهان در مناطق محروم ، حجم زیاد حضور مردم در این کاروان را نشان از حضور داوطلبانه پزشکان متخصص و با تجربه در این کاروان دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم این مناطق و تشکیل صف های طولانی ، پزشکان از صبح تا پاسی از شب جهت خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

وی یادآور شد : برآورد ریالی اجرای این کاروان سلامت تا پایان (سه شنبه 8 دی ماه ) یک میلیاردو یک میلیون ریال خواهد بود.

محسن مومنی تصریح کرد : علاوه بر حضور متخصصان پوست ومو ، اعصاب و روان ، جراح عمومی ، داخلی و دندانپزشک دو پزشک فوق تخصص گوارش و چشم نیز در بیمارستان زابل مسقر شده اند تا در صورت نیاز ، بیماران را در محل بیمارستان تحت مداوا قرار دهند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.