ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی به واسطه ویژگی های خاص و گستردگی جامعه مخاطب از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: ورزش این استان با توجه به شاخص ها و ویژگی های خاص و همچنین جمعیت بالای روستایی از اهمیت خاصی در میان استان های کشور برخوردار است.

غلامرضا جعفری با بیان اینکه مخاطبین ما جامعه با کرامتی هستند، افزود: باید تمام تلاش ها و خدماتی که در حوزه ورزش روستایی انجام می شود در شان و شخصیت  این جامعه باشد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور با ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در مدت کوتاه مسوولیت سرپرست جدید هیات استان، اظهار داشت: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در خراسان رضوی باید شاهد رشد روز افزون این بخش از ورزش استان باشیم که تلاش های مجموعه جدید هیات تا کنون رضایت بخش بوده است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی بیشتر و بررسی ساختارها در جهت رشد توسعه ورزش در روستاها و بازی های بومی محلی خراسان رضوی، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت جمعی و هم افزایی در استان و همچنین تلاش مضاعف دست اندرکاران برای خدمت رسانی به جامعه روستایی در شان و جایگاه کرامت این قشر تلاش شود.

جعفری با اشاره به  برنامه حمل پیام ورزش و دوستی توسط شترسواران محلی که از سوی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در دست برنامه ریزی است، گفت: با توجه به انجام این حرکت ارزشمند در نوار مرزی استان باید این برنامه با کیفیت مطلوبی اجرا شود چرا که از حیث بین المللی از اهمیت خاصی برخوردار است.

مهدی گلرخ سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی نیز با اشاره به استقبال فدراسیون از برنامه حمل پیام ورزش و دوستی توسط شترسواران محلی همراه با برگزاری جشنواره های بومی و محلی در شهرستان های مرزی استان، اظهار کرد: رایزنی ها و برنامه ریزی های لازم برای انجام مطلوب این برنامه ورزش و فرهنگی در حال انجام است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تلاش می کنیم این برنامه 14 روزه از 26 بهمن ماه در مسیر نوار مرزی شرق کشور از منطقه نشتیفان خواف آغاز شود.

برچسب ها: ورزش ، روستایی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.