سرپرست انجمن جودو‌ ناشنوایان گفت: جودو‌کاران ناشنوا در رنکینگ‌ فدراسیون ‌جودو کشور در مکان‌های مناسبی قرار دارند.

محمدرضا لوئی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ورزشکاران جودو‌ ناشنوا در مسابقات لیگ یک برتر کشور با ورزشکاران سالم به رقابت پرداختند عملکرد ناشنوایان در این مسابقات رضایت بخش بوده است خوشبختانه ناشنوایان در سطح فنی بسیار خوبی قرار دارند.

سرپرست انجمن جودو‌ ناشنوایان ادامه داد: فرید عساکره  در رقابت‌های لیگ برتر در تیم نفت خوزستان به رقابت پرداخته است هم‌اکنون این تیم در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد مهرداد سلحشور‌ نیز در وزن 60 کیلوگرم به همراه مهرداد حیدری در وزن 100- کیلوگرم در رقابت‌‌های لیگ یک به رقابت پرداختند عملکرد مناسب آنها در این مسابقات زمینه‌ی قرار گرفتن این 2 جودو‌ کار ناشنوا را در مکان‌های چهارم و سوم ر‌نکینگ فدراسیون ‌جودو کشور فراهم کرده است.

 وی ادامه داد: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک پایان یافته است طی هفته آینده مرحله‌ی نیمه نهایی فینال رقابت‌ها در تاریخ‌های 23 بهمن ماه و 4 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

لوئی‌مقدم تصریح کرد: انجمن جودو ناشنوایان در سال 93 برای ملی‌پوشان درخواست برپایی اردویی بدون مرزی کرده است.

تیم ملی جودو ناشنوایان در سال 2015 مسابقات تایوان را در پیش دارد از این رو در صدد تقویت تیم ملی در این مسابقات و رقابت‌های قهرمانی جهان هستیم.

وی افزود: انجمن جودو ناشنوایان از فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا درخواست اردویی برون مرزی در روسیه و یا ترکیه کرده‌ایم.

مسئولان انجمن برپایی اردو در این 2 کشور را با اهمیت می‌دانند در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان تیم‌های ترکیه و روسیه حریفان قدرتمند و سرسختی برای ملی‌پوشان کشورمان بوده‌اند از این رو برپایی اردو دراین 2 کشور ایجاد اعتماد به نفس و ارتقاء سطح فنی جودوکاران ناشنوایان کشورمان هستیم.

لوئی‌مقدم افزود: انجمن جودو ناشنوایان در صورت موافقت فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا و علاوه بر آن جذب اسپانسر مناسب جهت رفع مشکلات مالی اردوی برون مرزی را در تابستان 93 برپا می کنیم.

وی تصریح کرد: انجمن جودو ناشنوایان پیش از شروع مسابقات 2015 تایوان، برنامه خاص برون مرزی برای تیم ملی ندارد البته در صورت دریافت دعوت نامه از سوی کشورهای متقاضی در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کنیم.

سرپرست انجمن جودو ادامه داد: ورزشکاران جودو ناشنوایان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند علی رغم توجه اندک جودوکاران ناشنوا در المپیک 2013 بلغارستان مدال کسب کردند توجه ویژه و خاص مسئولان ورزش به جودوکاران ناشنوا به طور حتم در آینده شاهد درخشش و افتخار آفرینی بیشتری از سوی جودوکاران ناشنوا خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: عملکرد ، عساکره ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار