مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، بیش از 700 برنامه ورزشی ویژه جوانان و امور فرهنگی در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می شود.

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : محوریت برنامه های اجرایی در این ایام فقط منحصر به برنامه های ورزشی نیست و برگزاری آئین ویژه جوانان نیز مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد .

وی بیان کرد : برنامه ریزی و فعالیت کمیته ورزش و جوانان از یک ماه گذشته با تشکیل سه جلسه استانی و نشست های شهرستانی با سه محور ورزش ، جوانان و فرهنگ آغاز شد.

سعادتمند افزود: همچنین از این برنامه های پیش بینی شده ایام دهه فجر ، 35 برنامه شاخص فرهنگی،ورزشی و عمرانی در شهرهای استان اجرا می شود .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد : علاوه بر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان، دیگر ادارات عضو کمیته ورزش و جوانان نیز با ارائه برنامه های مرتبط با جوانان و مسابقات ورزشی در این ایام و با هماهنگی امور ورزش اداره کل برگزار می کنند.

سعادتمند گفت : در ایام دهه مبارک فجر همچنین همایش تجلیل از مازندرانی های حاضر در اردوی تیم ملی رشته های ورزشی در تهران با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان ، روسای فدراسیون های ورزشی ، روسا و اعضای کمیته المپیک و سرمربیان تیم های ملی برگزار می شود .

وی همچنین به تعدادی از دیگر برنامه های این ستاد در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در روستاها و شهرستانهای استان ، برگزاری نمایشگاه کتاب ، غبار روبی مزار شهدا و حضور در منزل خانواده های شهدا انقلاب اسلامی بخشی از برنامه های این ستاد است .

برچسب ها: مازندران ، شاهد ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.